Dark academia upitnik

Mislim da sam u pravo vreme naletela na ova pitanja — još uvek opsesivno razmišljam o Tajnoj istoriji Done Tart i volela bih da pobegnem na neko estetski privlačnije mesto, a pritom na blogu dugo nije bilo leksikona (iako smatram da su objave ovog tipa uvek zanimljive samo osobi koja odgovara na pitanja).

Pitanja se fokusiraju na pravljenje izbora i stavljaju osobu u situaciju da zamišlja da može da pohađa neki super elitni i tajnoviti koledž, tako da ćete svakako saznati nešto više o meni, a pozivam sve kojima se ovo dopada da odgovore u komentarima ili da postave na svoj blog kako se ne bih samo ja zabavljala.

 

📚Da li ćeš učiti grčki, latinski ili francuski jezik?

U gimnaziji sam učila latinski četiri godine i u poslednje vreme mi baš nedostaje, tako da bih definitivno izabrala taj jezik, mada mi je oduvek bila želja da učim i francuski, ali mislim da bi mi bio težak (s njim sam na naslućujem i donekle razumem o čemu se radi u rečenici).

 

 

📚Da li ćeš piti kafu ili čaj dok listaš stare knjige?

Kafu ujutru, čaj tokom dana. Izvinjavam se, gde je alkohol? Vino i šampanjac ću da švercujem u čajniku.

 

📚Trčanje noću kroz šumu ili ranojutarnje šetnje po školskom zemljištu?

Zaista ne bih noću zalazila u šumu, pa makar i dionizijske bahanalije bile u pitanju, ali preko dana rado. Recimo da bih posle ranojutarnje šetnje produžila do šume kada nemam predavanja.

 

📚Kill Your Darlings ili The Picture of Dorian Gray?

Nisam čitala Kill Your Darlings tako da bih uvek pre izabrala Vajldov roman, ali mi je zato film Kill Your Darlings predivan, dok mi se ekranizacija Vajldovog romana sa Benom Barnsom uopšte ne dopada. Sve preporuke za filmove The Importance of Being Earnest i An Ideal Husband.

 

📚The Secret History ili The Dead Poets Society?

Čitala sam samo Tajnu istoriju, ali ne mogu direktno da odgovorim. Ukoliko bih morala da biram između profesora, uvek profesor Kiting i njegov način predavanja. S druge strane, biram Doninog psihopatu Henrija Vintera umesto Nila Perija.

 

Processed with VSCO with m5 preset

 

📚Devojačka škola, muška škola ili mešoviti razredi?

Filološka i Filološki su bili kao jedna ogromna devojačka škola, a onda su mi i na masteru bile sve žene, tako da definitivno mešovito.

 

📚Da li ćeš sa svojim prijateljima pričati o Oskaru Vajldu ili o Edgaru Alanu Pou?

Moja emo faza u srednjoj školi je podrazumevala recitovanje Poa, ali onda sam se prebacila na Vajlda kog obožavam tako da bih volela da pričam o njemu, posebno što sam dosad uglavnom samo pisala.

 

📚Da li ćeš lagati ili ćeš reći istinu o tome šta si radila za vikend?

Zavisi od toga šta sam radila. S obzirom na to da vodim jako uzbudljiv život (ha-ha), verovatno bih lagala.

 

📚Kada bi ti neko noću tražio da ispričaš strašnu priču, da li bi pričala o pravom zločinu ili urbanoj legendi?

Zločini Džeka Trboseka su jedini u koje se zapravo razumem, tako da bih ili pričala o tome ili bih se držala legendi i bajki.

 

📚Da li će ti biti draži zvuk krcate biblioteke ili tvoje spavaonice noću?

Za jednog introverta nijedno krcato mesto nije idealno, pa makar bila i biblioteka. Biblioteka bi mi bila draga kada bih u njoj diskutovala sa prijateljima i dobijala preporuke u vezi sa knjigama, ali bih verovatno jedva čekala kraj dana i tišinu moje sobe gde bih na miru čitala.

 

📚Trčanje po kiši ili ležanje na travi leti?

S obzirom na to kakva su nam leta, veća je verovatnoća da bih leti trčala po kiši. U svakom slučaju, biram posmatranje kiše iza zatvorenog prozora.

 

📚Da li ćeš na starom radiju slušati klasičnu muziku ili džez?

Slušaću:

 

📚 Da li ćeš pohađati istoriju ili engleski?

Oba. Istorija je još jedan predmet koji mi nedostaje, a što se tiče engleskog, fokus bi verovatno bio na engleskoj književnosti.

 

Ništa spektakularno, ali zabavno i dobro za ubijanje vremena. Da li ste čitali Kill Your Darlings ili Dead Poets Society i kakvi su vam utisci? Takođe bih bila zahvalna ukoliko znate za romane slične Tajnoj istoriji ili iz ovog žanra, a koji su vas posebno oduševili.

5 thoughts on “Dark academia upitnik

  1. Kako zanimljiv upitnik, nisam ga ranije viđala, a uradila sam ih popriličan broj. Hvala na ideji, odmah ću da zabeležim za neku buduću objavu na blogu (naime, ovakvi “leksikoni” najbolje dođu u periodima bez inspiracije)!:)
    Samo još da primetim, “Društvo mrtvih pesnika” je moj omiljeni film – čitala sam kasnije knjigu, ali razočaralo me što je zapravo roman napisan prema filmu, a ne obrnuto (pojava koju nikad neću razumeti), tako da mi nije pružio nikakve bliže, dublje uvide u karaktere i samo mesto, naprotiv, prošireni scenario.:(
    Moj razredni u Gimnaziji bio je kao Džon Kiting i taj čovek me inspirisao, uz svog filmskog srodnika, na odluku o upisivanju književnosti, pošto sam se dvoumila između tog smera i filozofije, a bilo je još par opcija na spisku. Večito zahvalna!:)
    Nisam čak ni znala za “Kill your darlings”, obavezno tražim ovo, hvala!:)
    Zabavili su me odgovori, na mnoga pitanja bih se skoro pa identično izjasnila.
    I, da, ekranizaciju “Dorijana” nisam nikad odgledala, pošto toliko volim roman, da mi i sama naznaka osrednjeg filma (a za ovaj sam čula baš negativne kritike) budi odbojnost.
    Takođe bih bila zahvalna za preporuke romana sličnih ovom. Utisci traju.:)

    Liked by 1 person

    1. Zato su me ta pitanja i zbunila! Prvo sam mislila da traže da biram između knjige i filma, jer znam da film nije zasnovan na knjizi.
      Uvek volim da čujem pozitivna iskustva sa profesorima i predivno je kada naletimo na one koji nam ulepšaju školovanje. 🙂

      Like

  2. Ovaj roman mi je na spisku, i procitacu ga sigurno, a sto se tice preporuka slicnih romana ovom, cula sam da buktjuberi preporucju roman If We Were Villains od autora po imenu M.L.Rio. Kazu da je slican po atmosferi. 🙂 Licno nisam citala mada mi je i on na spisku. 😀

    Liked by 1 person

Leave a comment